Na zaproszenie Gminnego Ośrodka Kultury w Kolnie uczniowie klasy 7, pod kierunkiem Natalii Tejs, tworzyli konkursowy projekt murala. Pomysłów i radości było wiele...
Tworzymy projekt murala
- 4
#SuperKoderzy
Nasz projekt #SuperKoderzy dobiega końca. Dziś uczniowie dokończyli swoje gry z wykorzystaniem mBotów i je testowali. Zachęcamy do obejrzenia efektów naszej pracy.
3
,,Akcja bezpieczeństwo"
Natalka, Adaś, Filip, Martyna i Wiktoria - inspirowani japońską sztuką Kamishibai - włożyli dużo pracy, zaangażowania i emocji podczas realizacji ogólnopolskiego konkursu ,,Akcja bezpieczeństwo" organizowanego w ramach projektu ,,Kampania Kolejowe ABC".
Uczniowie wykonali plansze z rysunkami, stworzona została historia zwracająca uwagę na różne zachowania w obszarze kolejowym.
Do nakręcenia konkursowego filmu wykorzystany został sprzęt zakupiony w ramach ,,Laboratoria Przyszłości".
Chcąc podzielić się wiedzą i zadbać o bezpieczeństwo młodszych dzieci, odwiedziliśmy starszą grupę przedszkolaków w Przedszkolu Samorządowym w Kolnie.
PS Kamishibai to technika opowiadania, czytania, wykorzystująca plansze z obrazkami oraz drewnianą skrzynkę, w której przedstawiane są kolejne fragmenty historii. Dziękujemy serdecznie Pani Patrycjo
- Gminny Ośrodek Kultury w Kolnie.
9
Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich
23 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Czytanie książek spełnia bardzo ważną rolę: inspiruje, rozwija wyobraźnię, poprawia skupienie i koncentrację, redukuje stres, poszerza wiedzę a także rozwija wrażliwość na drugiego człowieka.
W poniedziałek, 24 kwietnia, na szkolnym korytarzu zostały zgromadzone wybrane pozycje książkowe. Podczas przerw uczniowie bardzo chętnie do nich zaglądali. Wykonywali też, z wielkim zaangażowaniem, zadania i łamigłówki dotyczące książek. Z dużym zainteresowaniem zapoznawali się z cytatami o książkach, zaprezentowanymi na tablicy tematycznej.
9
Kulki mocy
Będąc pod wpływem energii Pani Kasi, kontynuujemy temat zdrowego odżywiania.
Uczniowie stworzyli gazetkę obrazującą zawartość cukru w zjadanych przez nas przekąskach. Dała nam ona do myślenia!!!
Ponadto zwróciliśmy uwagę na sezonowość polskich warzyw i owoców, które powinniśmy spożywać najczęściej.
W myśl haseł ,,Drugie śniadanie zjadam - ,,moc'" do pracy posiadam!" oraz ,,Uczyć się dobrze będziecie, gdy drugie śniadanie zjecie!" w szkole będą pojawiały się cyklicznie propozycje wspomnianych posiłków!!!
Uczniowie klasy VI wykonali już ,,kulki mocy" - przekąski o dobrym składzie! Dzielą się przepisem na nie!
9